zondag 4 oktober 2015

kring

Ik hou van rommelmarktjes en ook van kringwinkels….vroeger kocht ik veel te regelmatig spulletjes…heel dikwijls dingetjes voor school maar ook wel veel voor mezelf. Voornamelijk oud speelgoed, fotoalbums, sierbeeldjes…

Voor rommelmarktjes heb ik het laatste half jaar geen tijd gehad, een kringeske doe ik af en toe, ik woon nu zelfs op wandelafstand van ene maar die is veel te duur, schandalig duur dus daar is de schattenjacht niet fijn meer.

In Turnhout is er een kring waar alles super goedkoop is maar gelukkig kan ik me toch beheersen en koop ik niet veel (want ik heb spullen genoeg)

Maar nu zag ik een zalig trio…voor geen geld




Ik heb spullen genoeg dus ik heb een foto genomen en ze laten zitten voor de volgende.

2 minuten later zag ik dit:


zalig toch?

6 opmerkingen:

  1. Zalig ! en dan die uitdrukking op het gezicht van de man, dubbel zalig !
    Het moest zo zijn.
    Liefs !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die laatste foto, hartverwarmend gewoon !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Aaah... Dit moest zo zijn, heerlijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat heerlijk voor die meneer dat jij ze had laten staan! En voor jou dat je nog even mocht genieten van waar ze heen gaan. XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen