donderdag 2 oktober 2014

doorlichting

Ik heb het gevoel dat ik alleen nog maar aan school denk…de doorlichtingsweek is begonnen, woensdag en zaterdag kunnen de inspecteurs in mijn les komen kijken. Ik ben eigenlijk heel benieuwd wat daar uitkomt… ik ga doen zoals ik anders doe, niet meer niets minder.
k Moet wel zeggen dat ik extra veel energie gestoken heb in het opstellen van mijn jaarplannen en het is nog niet af, het is nooit af. Elke dag heb ik betere ideeën dus elke dag doe ik aanpassingen.

Soms kan ik ontsnappen door in de verf te kruipen, het valt me wel op dat het allemaal snel moet gaan, ik kom nog niet tot rust







3 opmerkingen:

  1. 'k Vind dit een héél mooi werk, die 'rusteloosheid' zit er op de een of andere manier in, en dat geeft het op zich lieve beeld een ondertoon van tragiek, heel intigrerend !
    Succes met de inspectie !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Pfff.....de onrust van een inspectie-bezoek. Was het alleen maar zo dat ze je klas even inkwamen om te zien dat de kinderen het goed hebben. Welnee....die plannen.....die eindeloze, steeds terugkerende plannen......ik snap je helemaal! Sterkte. OOK OP ZATERDAG??
    Madelief,

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Waw, heel mooi! Is het onderste de finale versie, of zijn het drie werkjes?

    BeantwoordenVerwijderen