dinsdag 5 augustus 2014

nog steeds in de ban

Ik kreeg fijne post


Foto van 's morgens vroeg dus ik ben nog niet goed wakker op vakantie in de Ardennen
Op het kaartje van 'keetje van lien' staan 5 caches verstopt, ik denk dat we alle twee serieus in de ban zijn van deze nieuwe hobby.



eerst de notities serieus bestuderen

 en dan de klim



hierin ligt er ene, 'deep darkness' bij Vielsalm en donker was het er zeker


gevonden!!


en dan hup naar de volgende, we zijn vandaag weer mooie stukjes natuur tegengekomen


kijk eens, ik heb mijn eerste geocoin gevonden, die mag ik binnenkort in een andere cache achterlaten



10 opmerkingen:

  1. Ik begin hier stilletjes aan ook wel zin in te krijgen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. eens je vertrokken bent, ben je niet meer te stoppen, en 't kost geen geld he, je kan gratis member zijn bij geocaching

      Verwijderen
  2. Zo spannend! Je bent zo te zien al veel toffe plekjes tegengekomen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Spannend,ik weet er eentje liggen in het park net naast mijn huis.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Haha, zo leuk he! Ik ben vandaag ook weer op pad geweest en de mooiste plekjes gezien. Teller staat nu op 63. Op naar de 100 zou ik zeggen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hier staat de teller op 70. Heb jij al bezoekers gehad op jouw caches?

      Verwijderen
  5. Oh ja en je staat super leuk op de foto's!!

    BeantwoordenVerwijderen