zondag 4 mei 2014

voor en na

Een klusje voor een zonnige zondag. Wij schilderen veel in onze klas en soms was ik de penselen maar snel snel af in het ijskoude water want warm water hebben ze in ons deel van de school nog niet uitgevonden.




Nu kunnen we er weer netjes tegenaan


Ps: Ik ging vanmorgen naar een rommelmarkt in Leopoldsburg en weet je wat…ik denk dat ik mijn leven aan het beteren ben want ik heb NIETS gekocht! Mss lag het ook wel aan de rommelmarkt want er was niets dat mijn hartje deed springen

1 opmerking:

  1. oh, ik ken dat van die borstels! En dan spoelen ze die stiekem niet af en vind je na de les zo een vettige borstel tussen alle propere! Wij waren dit weekend ook op een rommelmarkt en daar kocht ik ook niets (veel babyspullen voor aanstaande moeders..)

    BeantwoordenVerwijderen