zondag 29 december 2013

eindelijk

Eindelijk ben ik nog eens naar een rommelmarktje geweest, nu ja deze keer was het eerder een brocante marktje, er was weinig rommel te vinden, wel veel lelijk spul. Ik heb toch een koopje kunnen doen


dit oud speelgoedje voor slechts 4 euro

maar ik ben ook in de kosten gevallen…ik kon er niet aan weerstaan en gaf veel geld uit aan dit juweeltje, ik heb het even opgezocht speelgoeddnaaimachine van Casige…mmm mss heb ik dan toch nog een koopje gedaan. Het staat hier in ieder geval mooi te pronken


3 opmerkingen:

  1. Tja, als je je hart eraan verloren hebt, heb je geen keus hè ;-).

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie naaimachine! :) Je vroeg me wat ik studeerde, wel ik studeer Project Kunstvakken (alles van kunst wat je je maar kunt inbeelden: schilderkunst, beeldhouwen, dans, muziek, literatuur...) en Plastische opvoeding, om daarmee leerkracht secundair onderwijs te worden.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo leuk deze speelgoedjes! Hier wordt ik helemaal blij van!

    BeantwoordenVerwijderen