zondag 4 augustus 2013

tomaat

Het is warm dat moet ik jullie niet vertellen, ik zie er uit als een tomaat met witte bril...gisteren hebben we 7u in de zon gestaan/gezeten op een rommelmarktje hier in de buurt, de jongens hebben voor 135 euro verkocht, ik voor 18 euro:-)) Het was fun maar vandaag kon ik dus niet naar buiten... ideaal om het nieuwe speelgoedje uit te testen. Ik maakte voor het eerst een kinderrokje






alles netjes afgewerkt met de overlock. Dat inrijgen van de draden dat valt toch reuze mee...


eigenlijk een fluitje van een cent...en ik wil een klein rokje maken voor iemand van jullie. Voor iemand die zelf niets met naaien heeft en toch een kleine meid heeft rondlopen... ben jij dat, laat dan een berichtje hieronder met taillemaat en lengte van rokje

6 opmerkingen:

  1. mooie stofjes en mooi gedaan! Ik heb hier geen kleine meid rond lopen (en ben zelf ook geen kleine meid...)
    Volgende keer wel beter insmeren he!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die zien er heel erg leuk en mooi uit! goed gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige rokjes, ik moet nog even doorsparen voor mijn eigen lockmachine. Gelukkig heeft mijn naaijuf er wel eentje. Maar dat hij er gaat komen, dat is zeker.

    Groetjes Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik heb geen dochtertje, maar anders zou ik haar afmetingen zeker doorsturen ;-) Mooi!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw je hebt mooie rokjes gemaakt hoor!!
    Heerlijk he Amsterdam!!

    BeantwoordenVerwijderen