dinsdag 6 augustus 2013

de tijd van toen


                                          Nog wat sfeerbeelden 


                                         voor dit sapje wil ik terug naar amsterdam te verkrijgen in 'zuivere koffie' een super schattige gelegenheid met een iniminie terrasje



                                         fietsen fietsen en nog eens fietsen, ik snap nog steeds niet hoe het zit met de voorrangsregels, iedereen fietst maar door



                                          ons hotelletje met heerlijk ontbijt aan het water




                                          mijn eerste broodje kroket in mijn leven...heerlijk



                                          deze jongens vroegen zelf of ik een foto van hen wilde maken, oranje boven



                                          iced coffee bij 'ijssalon tofani'


                                          effe rusten in het centrum van amsterdam

6 opmerkingen:

  1. Haha, die laatste foto! Ja, je moet het ervan nemen he!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke fotos, wel grappig dat ze zelf om een foto vroegen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Haha, ja, typisch Amsterdam.
    Heb je al zin om terug te gaan?
    En in Amsterdam gelden officieel dezelfde regels als overal in het land, alleen houdt bijna niemand zich eraan. En dat geldt niet alleen voor voorrangsregels. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jij hebt het gezellig gehad zeg! Nog bedankt voor je felicitaties!! Een fotootje van ons meisje stond al op het blog hoor. Moet je maar eens kijken. ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Geweldig hahaha om zo mijn eigen stad terug te zien :)

    Fietsen .... is gewoon voorrang nemen hihihihi

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Die fiets is echt het einde! Liefs MiM

    BeantwoordenVerwijderen