zondag 19 mei 2013

rommelmarktvondst



Het liefst ga ik naar gelegenheidsrommelmarkten, zo die waar mensen de zolder leegmaken of net grote kuis gedaan hebben. Dan kan je spulletjes kopen voor weinig geld.
Het oranje bollenboekje kreeg ik mee voor een halve euro, alle blaadjes zijn nog blanco...ik zie een nieuw schetsboekje :-)

Het sprookjesboek kocht ik voor de kaft, raar misschien maar ik hou van met plakband aan elkaar gehouden boeken

Strakjes ga ik naar het eerste dansoptreden van de jongste pluszoon. Ik ben razend benieuwd.

4 opmerkingen:

  1. Leuk stoeltje ook, maar dat had je zeker al?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mij viel ook gelijk het stoeltje op, wat een leukje en I love RED :-)
    Het retro schetsboekje vind ik ook super!!!

    (En over mijn Diana Mini, ik durf het bijna niet te zeggen maar heb er 1 euro voor betaald en zonder te gepingelen. Ik weet natuurlijk niet of hij het doet maar het lijkt me van wel, ziet er goed uit. Je leest het nog :-))

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik zag ook gelijk het rode stoeltje maar het retro schetsboekje er op is ook super :-)

    (En over mijn Diana mini, ik durf het bijna niet te zeggen. Vraagprijs 1 euro! Afdingen heb ik maar niet meer gedaan, inpakken en wegwezen ;-) Hij lijkt nauwelijks gebruikt, nu maar hopen dat hij het ook nog doet :-))

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke spulletjes! Dat schetsboekje...

    BeantwoordenVerwijderen