vrijdag 1 maart 2013

hey jij daar- hey you

Je bent fantastisch! You are great!

11 opmerkingen:

  1. Complimentendag! ;) Dank, ik voel me gevleid! ;) Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. *bloos*... Dank je wel... ik vind jou ook leuk! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ow dankjewel lieve Emmel! Jij ook ! Toch leuk zo'n dag hè ;-)?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jij ook! Bedankt voor je kaartje, wat lief! Grote hilariteit bij dochterlief van 9 vanwege het blote piemeltje, haha!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind dat dit op 2 maart ook nog mog tellen ;-)
    Alle complimenten wederzijds! fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik lees dit pas op zaterdag maar voor mij precies op het goede moment, want ik had het juist nu even nodig. Dank je wel! En jij bent ook fantastisch!
    groetjes, Famke

    BeantwoordenVerwijderen