donderdag 21 februari 2013

PIF

Het was alweer lang geleden dat er iets leuks in m'n brievenbus zat maar vandaag was het zo ver. Ik mocht de PIF ontvangen van maaksels van carlak. Ik was het eigenlijk even uit het oog verloren dat ik nog iets mocht ontvangen maar ik herkende de stempel op de enveloppe...blogmail!!!


Nu was ik er wel snel bij om mee te doen met de PIF want ik heb altijd al gevonden dat Carla haar werk er zo professioneel uitziet. Voila nu heb ik het in handen en het is dan ook perfect afgewerkt!! Tegen dat de zon er is zal ik het gebruiken als brillentasje maar voorlopig doet dit mooie zakje dienst om men schetspotloden in te bewaren 


En ah ja nu is het aan mij om 5 mensen blij te maken met iets handgemaakt. Wil jij je ook engageren om 5 mensen iets te sturen dat je zelfgemaakt hebt. Laat dan hieronder een berichtje achter en de eerste 5 mogen dan ook hun adres mailen naar emmelluna@hotmail.com en die krijgen dan een van de komende weken iets van mij

4 opmerkingen: