zondag 23 december 2012

veel post






                                                       Van mirjam won ik haar give away, tja eigenlijk had iemand anders die gewonnen maar wegens geen reactie van die winnaar kreeg iemand anders terug de kans...en ik vrees dat ik zowat gesmeekt heb om dit roodborstje te krijgen. En ja, het roodborstje zat in de brievenbus van de roodborstjesdreef! Ik ben er zo blij mee. Ik kreeg er dan nog een stempelkussentje bij en een mooi kaartje met veel geduld gemaakt.









                                                                                ...


                                                       Van die lieve Thea kreeg ik al eens superleuke zelfgemaakte stempels en we hebben nog eens geswapt (mijn pakje zit nog niet op de post maar ligt wel klaar om te versturen) en eigenlijk wilde ik nog meer stempels van haar en die kreeg ik ook, ik ben verwend. Ze zijn zo mooi gesneden. Hebben jullie al door dat ik een stempelverzamelwoede heb?








                                                                               ...

                                                       En dat gestreepte pakje daar he, dat is mijn kerstpakje gekregen van fie bakt en haakt. Ik mag het morgenavond pas opendoen. Ik weet niet of ik tot dan kan wachten



7 opmerkingen:

  1. Super ;-) Ik weet wat erin zit in het gestreepte pakje, ik maak er met Kerst een berichtje over!!!
    Groetjes Sofie en fijne Kerst!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een gezellige pakjes allemaal! Hopelijk komt dat van mij ook snel!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fijn dat de stempel goed thuis gekomen is! heerlijk, al die post! Veel plezier ermee! Liefs MiM

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat grappig die huisjes maakte ik van de week ook maar niet na van een andere stempel nagemaakt. Leuke pakjes hoor!

    BeantwoordenVerwijderen