zondag 9 december 2012

als ik win...




                                                                Als ik een give-away win dan doe ik het goed en win ik er 2!!



                                                                 Ik heb een slingertjesverslaving en dit schattige en prachtig gehaakte exemplaar mag in m'n klasje hangen . Ik deed op de valreep mee en ik won dan nog ook. Dank je lieve Evelien!!

...


                                                                  En dan had ik ook nog het geluk een verrassing te winnen bij paarsmetwittestippen. Ze deelde haar kringloopvondsten met mij. Die enveloppe alleen al, zalig om uit de brievenbus te halen! 
Ja Tamara hiermee maak je me heel blij mee











Nog iets nodig voor je kerstboom, kijk dan eens naar de give aways van mijn hobby blog
en mijneigenplekkie
Ook bij koekjehaakjemaakje iets moois te winnen!!

11 opmerkingen:

  1. wat een leuke spulletjes allemaal!
    liefs, mimi xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jeej, mijn slinger is aangekomen!
    Dat andere pakketje is echt een lust voor het oog en dan ook nog eens zo'n leuke inhoud! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ah ik ben gelukkig niet de enige die multiple giveaways wint ;)
    Gefeliciteerd!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi,

    wat leuk voor je...geniet ervan.

    groetjes Conny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik durf soms niet meer te posten, als ik iets win ;-) zo blijft de post nog werk hebben aan al die bloggende mama's, hé!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk zeg!!! Veel plezier ermee!!!

    Groetjes Dinaz ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dubbel feest, proficiat!! Leuke prijzen!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Je kan je klasje straks niet meer in met al die mooi slingertjes :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oja ik lag in een deuk om je "kerst"gedichtje :-)

    BeantwoordenVerwijderen