woensdag 3 oktober 2012

moeilijk gaat ook

                                        Ik heb de opdracht voor m'n  nieuw klasje van 7-jarigen wat moeilijk gemaakt. Ik had copies genomen van een compositie met blokken, dit moesten ze natekenen (dus een beetje les over verhoudingen) en de achtergrond (ook een nieuw woord voor die kleintjes) schilderen met ecoline. Het resultaat is misschien niet helemaal zoals ik had gehoopt maar het was zeker een uitdaging en de kindjes hebben weer iets bijgeleerd.


                                     











                                         Hopelijk komen ze volgende week allemaal terug

6 opmerkingen:

  1. Af en toe een risico nemen, moet kunnen. Ik duim mee, dat ze allemaal terugkomen volgende week!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Voor kinderen 'moet' je het net een beetje moeilijker maken dan ze al kunnen. Dan zijn ze extra blij als het toch lukt. En het lukt daar best goed, vind ik. :)
    Zo'n leuke opdrachtjes kregen wij vroeger toch niet hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk idee, toch? Niet geprobeerd is altijd mis! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ze komen vast wel terug! Volgens mij is het een feest om bij jou in de klas te zitten. Lekkere uitdaging! Liefs MiM

    BeantwoordenVerwijderen