donderdag 19 juli 2012

the july give-away


                                         I didn't forgot but I just did not knew what to give away. For this month I choose a little oil painting on cardboard. I made it for a exhibition of my hometown.

What do you have to do...just leave a message below. It' not forbidden to tell about this on your blog;-)

This month the winner will be picked out by lottery. I wish people from all over the whole world would take part, I know there are people watching from Russia, the USA, Japan, Hungary, Spain, Poland ...., just say hello, that would be nice

8 opmerkingen:

  1. Heel mooi! Ik wil wel een gokje wagen.
    Groetjes,
    Mariël.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. jippie ik doe graag mee!!! x madame Volt

    BeantwoordenVerwijderen
  3. I would like a chance to win it please. I'll give you a mention-up on the old Facebook - although it does seem a little silly to invite people to dilute my chance of winning!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hjir fanût Fryslan ek in fan dyt wol gauris by dei sjen komt! Do makkest moaie kúnst!
    Ik doch graach mei oan dyn actie. (en ik sil reclame meitsje)
    Danke wol foar dyn leave reactie by my!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik kom bij jouw meedoen en dan doe jij maar bij mij mee :-) T'is niet omdat je al eens gewonnen hebt, je geen kans meer mag maken hé. Wees welkom & waag je kans.
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi! Ik doe op het nippertje nog graag mee!

    BeantwoordenVerwijderen