dinsdag 24 januari 2012

some drawings, ATC






Er zijn nog twee mensen waar ik iets handgemaakt naar wil opsturen (in het kader van craft it forward) dus, heb jij zin om post in je brievenbus te krijgen, geef dan een seintje en vertel ook even welk thema/dier/ding jou aanspreekt zodat ik mij daar eventueel op kan inspireren                                       
.
There are two people at who I can send something handmade so, if you are in the mood to receive something in your mailbox, send a message and tell me what you like animal/attribute/theme so it can inspire me

2 opmerkingen:

  1. Wat een mooie tekeningen... en post is altijd leuk!
    Ik houd erg van herten, dus het lijkt me leuk om "hertenpost" van je te ontvangen!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. He blauw druifje, geef je me je adres dan even. Ik begin er alvast aan

      Verwijderen